Profilaktyka

Regularne wizyty w naszej praktyce wraz z korzystaniem z zabiegów profilaktycznych pozwalają na zachowanie własnych zdrowych zębów, a tym samym pięknego uśmiechu do późnej starości.

Systematyczne zabiegi profilaktyczne odgrywają ogromną rolę w zapobieganiu próchnicy, chorobom przyzębia oraz innym chorobom zębów i jamy ustnej. Właściwa profilaktyka pozwala na eliminację przykrego zapachu z ust, zmniejsza przebarwienia (od papierosów, kawy, herbaty itp.) i zapewnia poczucie świeżości.

W naszym gabinecie przypominamy Pacjentom o profilaktycznych wizytach przynajmniej raz w roku, kiedy przeprowadzamy kontrolę uzębienia i jamy ustnej.

W ramach profilaktyki stomatologicznej naszym Pacjentom oferujemy:
– lakierowanie,
– likwidowanie nadwrażliwości,
– fluoryzację,
– lakowanie,
– usuwanie kamienia nazębnego (skaling),
– usuwanie osadu – piaskowanie,
– naukę poprawnego i skutecznego szczoteczkowania,
– pakiety higienizacyjne.

Zabiegi, które są wykonywane podczas wizyt profilaktycznych, mają również na celu przeciwdziałanie rozwojowi bakterii powodujących powstawanie kamienia czy zapobieganie paradontozie.

Skaling, czyli zabieg usunięcia kamienia nazębnego przeciwdziała paradontozie. Należy pamiętać, że kamień zawiera liczne bakterie odpowiedzialne między innymi za przykry zapach z ust, a zła higiena znacznie przyśpiesza jego powstawanie.

Czas, który jest dedykowany na regularne wizyty profilaktyczne w naszej praktyce, pozwala na cieszenie się pięknych uśmiechem i samopoczuciem naszym Pacjentom przez wiele lat.